پایگاه خبری آوای ماغر

آخرین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری آوای ماغر

آخرین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بازسازی عتبات عالیات کار فرهنگی است

http://avayemaghar.ir/images/L/40587-asli.jpg

حسین جوانمردی افزود: با توجه به این‌که کار بازسازی عتبات عالیات کاری فرهنگی است و باید در همه جلسات مختلف اطلاع‌رسانی شود و در این میان مسئولان و روسای ادارات و به ویژه روحانیون در جلسات و سخنرانی‌های خود این امر خداپسندانه و فرهنگ کمک به بازسازی عتبات را به مردم اعلام کنند تا این امر بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش آوای ماغر ،حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت ،رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهمئی صبح امروز در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهمئی اظهار کرد: انبیاء و ائمه (ع) به یک قوم و گروه خاصی تعلق ندارند اما در این میان ما شیعیان این توفیق را پیدا کردیم که به فرمایشات آنان عمل کنیم.

 

وی از اهمیت زیارت عتبات عالیات گفت و افزود: همانطور که خداوند می‌فرماید هر کس قدمی برای زیارت انیباء و ائمه بر دارد خداوند هزار ثواب در پرونده اعمال او ثبت می‌کند.

 

سیادت اذعان کرد: در امر بازسازی عتبات اگر قدمی برداریم و زمینه را برای زیارت افراد ایجاد کنیم ثواب آخرت را به همراه دارد.

 

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات بهمئی نیز در این نشست گفت: با پیگیری رئیس ستاد و رئیس بانک ملی لیکک شماره حسابی در این شعبه افتتاح شد که مردم کمک‌های نقدی خود را به این شماره واریز کنند.


حسین جوانمردی افزود: با توجه به این‌که کار بازسازی عتبات عالیات  کاری فرهنگی است و باید در همه جلسات مختلف اطلاع‌رسانی شود و در این میان مسئولان و روسای ادارات و به ویژه روحانیون در جلسات و سخنرانی‌های خود این امر خداپسندانه و فرهنگ کمک به بازسازی عتبات را به مردم اعلام کنند تا این امر بین مردم فرهنگ‌سازی شود.

 

فرماندار شهرستان بهمئی هم در مورد اهمیت بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: ما وظیفه داریم جهت بازسازی و مرمت اماکن مقدس از همه امکانات به نحو مطلوب و در شأن امامان معصوم (ع) استفاده کنیم و این نیاز به فرهنگ‌سازی بین مردم و اطلاع‌رسانی به شیوه‌های مختلف دارد تا مردم نذورات خود را در این زمینه اهدا کنند.

 

در پایان این نشست مصوب شد که صندوق‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌ به بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان دایر شود تا مردم نذورات خود را اهدا کنند.

 

انتهای پیام/



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
مرجع وبلاگ نویسان شهرستان بهمئی ***

وبلاگ نویسی

بلاگ بیان

وبلاگ

نظرات (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی